Welcome. So, Here My Wrotes :3

Friday, December 5, 2014



Hi, peeps!

Bismillahh. After for sooo long, saya nak buat comeback balik. Ecehh. Acah-acah artis je nak buat comeback. Memang dulu saya ada blog. But yeah zaman kanak-kanak dan ketidak matangan tu haihh tak tau nak cakap ahahaha. Serious dah lamaaaa sangat tak follow perkembangan blog ni. Rindu woii. Rindu time zaman-zaman blogger dulu ahahaha. 


Haaa first of all, saya baru je habis SPM. And yeah, sekarang tengah berjimba taktau nak buat apa. Bosan woii tak pergi sekolah. Kalau tak, boleh jumpa kawan-kawan. Duduk rumah serious membosankan. Rasa macam nak balik asrama sekarang ni. Saya dulu sekolah Convent, Muar. Then bila naik Form 4, saya rasa saya minat dalam bidang engineering. Sooo, i made decision untuk masuk sekolah teknik. At first, memang tak pernah terfikir langsung kau jahh. Saya ambil bidang Kejuruteraan Elektrik & Elektronik. Taktau lah cemana boleh minat dengan bidang ni. Mungkin sebab my dad work as a TNB worker. Hahaha. 


My life for almost two years kat sana memang seronok. Dapat peluang jadi junior. Hahaha. And now pejam celik pejam celik my senior year pun dah habis. Tak sangka kejap je masa berlalu. And now i'm gonna through my life as a teenager. Nak kerja. Nak holliday. Nak masuk pra dip. Haih. Too many plan to do. Taktau lah boleh laksanakan atau tidak. Kalau boleh, saya nak start bagi full attention dengan blogger ni. Start to post something yang lebih matang and more to teenagers do. 

' Pengalaman dalam kehidupan ni lebih mematangkan kita, sayanggg '

Till here. Assalamualaikum. 

Thanx read | Suka? Like lah =)